neděle 20. července 2014

SUJU's Chat Room: 4. Perv, Perv Everywhere


 Ne nevidíte špatně! Vážně je tu další díl SuJu's Chat Room. Nějak jsme se s Domčou zbláznili a napsaly další díl :D UPOZORNĚNÍ.... TENHLE DÍL JE ASPOŇ 17+  HEECHUL OŽRALEJ A ÚCHYL YESUNG. Nemluvě o Siwonovi na chodbě.... nějak jsme se do toho vžily a dopadlo to takhle... samozřejmě to prošlo ještě důkladnou cenzurou dnes ráno. Protože jsme to fakt psaly ve dvě ráno a nebraly jsme si servítky. Jak to říct.. kdyby to cenzurou neprošlo nejenom, že by to bylo 21+ ale taky by nás určitě zažalovali. Ehm..... Enjoy! :DD AND DONT HATE US PLS!




LadyHeeHee je online.
YeSungTurtle-Ninja je online.
LadyHeeHee zahájil konverzaci s uživatelem YeSungTurtle-Ninja.


LadyHeeHee: Ahojky

YeSungTurtle-Ninja: Sám Bůh mě navštívil.

LadyHeeHee: Bůh je zaneprázdněný… můžu nějak pomoci?

YeSungTurtle-Ninja: Ano. Potřeboval bych si od tebe něco půjčit.

LadyHeeHee: Nechtěj po mě abych teď ve dvě ráno něco hledal, navíc… ne po tý flašce alkoholu co do mě nalil Siwon

YeSungTurtle-Ninja: Aha… takže zase Siwon, zase jsi učil tancovat?

LadyHeeHee: Takže ti to Shindong vyžvanil…. -facepalm-

YeSungTurtle-Ninja: Ne já jsem jen slyšel, co jsem slyšel, když jsem šel na záchod…


YesungTurtle-Ninja si změnil přezdívku na Hechul zapomněl na společný záchod.


LadyHeeHee: Hechul… chceš přes hubu?!

Hechul zapomněl na společný záchod: Přes hubu? A čím? Tvým párátkem?


Hechul zapomněl na společný záchod si změnil přezdívku na Le'King of perverz.


LadyHeeHee: Já za to nemůžu, že jsem sociál a že nemám na colgejtku… když si chci vyčistit zuby… najdu si nějaký to dřevo a vytesám si z toho.... no párátko

Le'King of perverz: Nestačí když Siwonovi jen naleješ Listerine na tintítko? Máš vyčištěný zuby hned.

LadyHeeHee: Ty hovado… jak ty víš, jakou má velikost?

Le'King of perverz: Takže veřejné přiznání… hmm… Ne já ne dík já mam na pastu i na kartáček.

LadyHeeHee: Já myslel že Ryeowooka… nemysli si… fanfikce se vymkly kontrole xD

Le'King of perverz: Fanfikce? Ty jsou nic oproti tvým videím na youtube jak ocucáváš každého… Přiznej se, že se ty by sis to nejradši někdy rozdal se Siwonem na koncertě.

LadyHeeHee: Takže chceš battle, kdo z nás dvou je větší hovado ty úchyle?

Le'King of perverz: Okaj, tak začni ty nalitej battle!

LadyHeeHee: Políbil jsem víc chlapů než ty, ale zato i přibližně stejnej počet ženskej.

Le'King of perverz: Políbil? Jen? To co já mam nasexováno ty nemáš ani nazpíváno.

LadyHeeHee: Jenže jedinej, kdo je ti schopnej podržet je chudák kuchařka Wookie. Zatímco já si můžu vybírat

Le'King of perverz: Ty a vybírat? Vždyť ty jim ani nedáš na vybranou. A navíc, s tím co máš mezi nohama, by i žížala byla tlustá.

LadyHeeHee: Tak mladej pán by se rád porovnával… poď ty špendlíková hlavičko… vezmu sebou mikroskop, abychom toho tvýho našli

Le'King of perverz: Bojíš se? Nejsi náhodou holčička, tak pověz, kde ho máš schovaného?

LadyHeeHee: To zase Henry vedl ty svý řečičky o tom, jak si myslel, že jsem transvestita… to teda ne… ty nemáš jenom malinký ručičky ale i jiné části těla… zato ego a hlavu jo to máš obrovský že?

Le'King of perverz: Tak takhle přesně mluví druhý egoista, hodláš se obhajovat na mých ručičkách?

LadyHeeHee: Ty máš takový štěstí, že jsem handicaopovanej momentální ztrátou sebeovládání díky alkoholu v krvi…. doprdele… zatracenej Siwon… přišel, že vymítal ďábla a pak mě donutil se ožrat spolu s ním… ugh

Le'King of perverz: Já jsem ti říkal že Siwon je zlo, jo a jen tak mimochodem když už stojím na tý chodbě, Siwon se vkrádá do tvého pokoje, to už jsi vážně tak moc opilej, že ses i zamkl?

LadyHeeHee: Já se nezamkl…. Siwon toho do sebe nalil víc… asi neví, jak se používá klika… a já se umím kontrolovat aspoň trošičku i když jsem nalitej… ty oprsklá kočko

Le'King of perverz: Oprsklá kočka? To zní tak děsně sexy… Pak že pes, který štěká, nekouše viď? Jo myslím, že jo, měl by sis ho jít posbírat, svalil se na zem jak oříšek ze stromu. Víš, je vážně vtipný ho pozorovat když žádá o holky.


Le'King of perverz změnil přezdívku na Oprsklá-KočičkaSexyYesung.


LadyHeeHee: Ty si s tím nedáš pokoj? Zvedáš si ego na změně přezdívek??... počkej nezapomněl jsi, že se to všecko zobrazuje Leeteukoj? xD

Oprsklá-KočičkaSexyYesung: Leeteuk už spí, co vím já, no i když vlastně. Myslím, že po tom řvaní a bušení na tvé dveře už nespí nikdo v tomhle baráku, prosím tě jdi si zvednout tu žížalu ze země a aspoň ho ulož.


LadyHeeHee si změnil přezdívku na LadyPerv Is Da Best.


LadyPerv Is Da Best: Zapomeň, sám se nezvednu

Oprsklá-KočičkaSexyYesung: A pak kdo si tu zvedá ego.

Oprsklá-KočičkaSexyYesung: Myslím, že bude na čase uložit princeznu. Měl bys jít spát.


Dimple_Teuk se připojil do konverzace.


Dimple_Teuk: Já si myslel že Yesungovi hrabe, když si mění přezdívky… ale teď když jsi s tím začal i ty Heechule tak mě došlo, že vy dva jste se dostali do stejné konverzace. Vysvětlete mi, proč je vzhůru celý barák, proč je Siwon na chodbě?

LadyPerv Is Da Best: Naega Aniya! Cheonmal Aniya! Geure Naega Aniyaaaa!!! ~~~~

Oprsklá-KočičkaSexyYesung: Myslím, že bude čas toto ukončit, jdu posbírat Siwona, protože sám Lady Perv se nezvedne z postele, protože je taktéž na alkoholu, takže dobrou egoisto - jo a s tím zatraceným egem už něco udělej.


Oprsklá-KočičkaSexyYesung opustil konverzaci.


LadyPerv Is Da Best: asdfghjkl >< Počkej ty potvoro… jen počkej zajíci!

Dimple_Teuk: Heechule táhni spát!

LadyPerv Is Da Best: Geure naega aniya….

Dimple_Teuk: HEECHULE!!!


LadyPerv Is Da Best opustil konverzaci.
Dimple_Teuk (offline zpráva): S čím já to žiju?



1 komentář:

  1. Tak jsem se zase nasmála. Ye a Chul jsou děsný hovada. Teuk aby měl svatozář...
    Těšim se na další.

    OdpovědětVymazat