pátek 27. června 2014

SUJU's Chat Room: 2. SiChul is REAL



ZHOUMi zahájil konverzaci s ShinDong~Dong.


ShinDong~Dong: Co zase chceš? Sedíš hned vedle mě.

ZHOUMi: Jsem stydlivý. Bojím se na tebe mluvit. Viděl ses zase dneska?

ShinDong~Dong : Hele, nebuď drzý! Nebo z tebe nadělám 8 malých.

ZHOUMi: No to by šlo možná tak z tebe, ale teď k věci.

ShinDong~Dong : Tss… ty dnešní děti… opravdu občas nechápu *facepalm*, co zase si se snažil udělat večeři?

ZHOUMi: Ne. Já mam problém Shindongu… jsem… asi mám trauma.

ShinDong~Dong : No tak ty máš trauma vždycky, a to je ten důvod proč mi to nemůžeš říct, a musíš mě nahánět do konverzace? Jsi nepoučitelný.

ZHOUMi: Ne. Nedělej si srandu, je to vážný.

ShinDong~Dong: Tak povídej, jsem vááážně zvědav!

ZHOUMi: No… Včera… víš, jak miluju večerní lezení do ledničky? Prostě courám po dormě.

ShinDong~Dong: CO? Zas si sežral prošlej jogurt a máš střevní problémy?

ZHOUMi: Shindongu! Prosím… já ti to nemůžu říct nahlas… nechci, aby to někdo slyšel…

ZHOUMi: No… tak jsem se procházel… a šel jsem okolo Heechulova pokoje.

ShinDong~Dong: Ty jo to je napínavý jak moje týdenní ponožky.

ZHOUMi: Jenže… KDYBY SI SLYŠEL TY ZVUKY!, to ale nebylo to nejhorší.

ShinDong~Dong: No a co bylo to nejhorší? Víš že Heechul je LadyPerv.

ZHOUMi: Já slyšel ale i Siwona!

ShinDong~Dong: Heh…


ShinDong~Dong přizval FishyDonghae do konverzace.


ShinDong~Dong: DONGHAE!

ZHOUMi: SHINDONGU! Nehodláš udělat to, co si myslím, že ne?!

ShinDong~Dong: Si myslíš, že tuto si nechám pro sebe? JSI BLÁZEN!


FishyDonghae přijal pozvání.


FishyDonghae: Nazdárek.!

ZHOUMi: Ahoj…

ShinDong~Dong: Donghae!!! Zhoumi na něco asi přišel!

FishyDonghae: Bwahaá! Povídej, přeháněj!

ShinDong~Dong: No Zhoumi má trauma, ale to by nebylo to nejhorší.

FishyDonghae: Už zase? Copak zase se hádáte s Henrym?

ZHOUMi: Hyung PROSÍM NE! Myslel jsem, že si to necháš pro sebe!

ShinDong~Dong: Ne to ne… Zhoumi šel okolo Heechulova pokoje. Prý slyšel Heechula. Jsem říkal, že je to oprávněná přezdívka LadyPerv, co jiného, ale prý i Siwona. Mám podezření, měl bys to zčeknout.

ZHOUMi: A pak někomu něco řekněte… to není normální…


ZHOUMi opustil konverzaci.


FishyDonghae: Kecáš! No…., i když ono se to dalo docela čekat.

ShinDong~Dong: No já nevím, vím, že jsou to perverzáci, ale jsou oba tak egoistický. Nevím, kdo by v tom měl převahu?!

FishyDonghae: Heechul by dokázal svést i samotného ďábla!…. Moment… Siwon věří v Boha a chová se jak Bůh. Takže to vidíš. Heechul dokáže svést i samotného Boha!

ShinDong~Dong: Hele Fishy, já tomu věřím… Ale umíš si to vlastně vůbec představit? To je jako bys jedl kečup a hořčici dohromady. To je taky divná kombinace.

FishyDonghae: Ty a to tvoje věčné přirovnávání k jídlu…


ShinDong~Dong přizval EvilKyu do konverzace.


FishyDonghae: Kyuhyun zase hraje hry. Jsi si jistej, že to přijme?

ShinDong~Dong: Bude muset nebo tam dojdu a vypnu mu to!

FishyDonghae: Za to by ti, ale nepoděkoval! Počkej Hyuk má pokoj hned vedle Heechula… Třeba něco ví.

ShinDong~Dong: Já vím, že ne. Nemá taky pořád hrát, pitomej závislák. Jo máš pravdu RYBO!


FishyDonghae přizval Sexy-Anchovy.
Sexy-Anchovy přijal pozvání.


FishyDonghae: Hyukkie!!

ShinDong~Dong: Hyuk!!!

Sexy-Anchovy: Čauko~ Přišel jsem o něco?

FishyDonghae: O hodně! Víš něco o tom, že by spolu SiChul spali?!

ShinDong~Dong: Máme drby. SiChul musí být pravé!! Zhoumi tady leží na zemi v traumatu, že je slyšel!

FishyDonghae: Zhoumi je fakt divnej. Když je v pohodě tak je to král trollení, ale stačí jedna věc. Je fakt jako děcko… pořád.

Sexy-Anchovy: WTF?!! Siwon, že by s někým spal? Vždyť k němu by se nikdo přes ten jeho velkej kříž, co mu visí na krku, nedostal… teda… Heechul možná… Ten dokáže věcí….

FishyDonghae: taky dokážu spoustu věcí ;))

ShinDong~Dong: Hele nechte si ty čuňačinky pro sebe, tady se řeší SiChul!! Anchovy slyšel jsi je?! Máš je hned vedle sebe!

Sexy-Anchovy: Mno… Já vlastně ani nevím… V tu noc jsem měl něco, nebo spíš někoho jiného na práci…

FishyDonghae:…

ShinDong~Dong: Budu se muset uklidnit. Ryba je přece kámoš né žrádlo. Zeptejte se dál! Já jdu očeknout ke dveřím Heechula. Třeba je přitom přichytím.

Sexy-Anchovy: Teď mě tak napadá…. Nespletl si Zhoumi dveře…?


ShinDong~Dong opustil konverzaci.


Sexy-Anchovy: Má docela odvahu. Já bych do toho nešel.

FishyDonghae: No co… buď po něm skočí Heechul a nebo Siwon


EvilKyu přijal pozvání.


EvilKyu: Sorry guys… hrál jsem LOL

Sexy-Anchovy: Jak typické~

FishyDonghae: Kyu…?

EvilKyu: Yep?

FishyDonghae: Nevíš, na jaké úrovni právě setrvává SiChul vztah?

EvilKyu: O.o….. Hyung. Vypadám snad na to?

FishyDonghae: Okay Okay... rozumím nemusíš na mě házet ty tvoje pohledy.

EvilKyu: Tak si sedni jinam a ne rovnou před dveře mého pokoje


YesungTurtle-Ninja se přihlásil.


FishyDonghae: Ha ta želva je online!


FishyDonghae přizval YesungTurtle-Ninja do konverzace.
YesungTurtle-Ninja přijal pozvání.


YesungTurtle-Ninja: Fishy Fishy!

YesungTurtle-Ninja: Hej! Shindong stopuje před dveřma Heechula. Prý spí se Siwonem! Fakt je to pravda?

FishyDonghae: No nemám teda v jeho pokoji nainstalovanou kameru, ale já bych se nedivil.

Sexy-Anchovy: Tohle bude ještě hodně zajímavý. hehe

YesungTurtle-Ninja: Hyuku Ahoj!

YesungTurtle-Ninja: Tipuju, že během 10 minut se to tu rozneslo dobře, Asi jediný kdo o 
tom neví, jsou oni dva.

EvilKyu: A co jim takhle dát svatej pokoj?

FishyDonghae: Jdi si hrát Maknae…


EvilKyu opustil konverzaci.


YesungTurtle-Ninja: Doufám, že brzy nebude stopovat u tvého pokoje, Hyuku. I když bychom se aspoň nemuseli hádat, že jste real LOL

FishyDonghae: Um..

Sexy-Anchovy: To asi nemuseli… My už jsme si tímhle "odhalením během čtvrt hodiny" prošli.

FishyDonghae: nepřipomínej to… Shindong s Heechulem běhající po celém dormě řvoucí ‚EUNHAE IS REAL!‘

Sexy-Anchovy: Tak jo! Stačilo! Zpátky k SiChul.

Sexy-Anchovy: Už něco Shindong zjistil?

YesungTurtle-Ninja: hele… a to ještě nevíš, že Shindong pravidelně se vás taky snaží přichytit… Nevím pojďme to zjistit


YesungTurtle-Ninja přizval ShinDong~Dong do konverzace.
ShinDong~Dong přijal pozvání.


YesungTurtle-Ninja: UŽ JSI NĚCO ZJISTIL?!

ShinDong~Dong: Tak to je jasný. Asi tak jako byli tenkrát odhaleni Hyuk s Haem, tak SiChul je taky jasný.

YesungTurtle-Ninja: Já to věděl.

Sexy-Anchovy: Shindongu?! Ty hovado?! Ty nás špehuješ pořád?!!

FishyDonghae:….

ShinDong~Dong: Počkej… Já neřekl, že vás špehuju. V té chvíli jsem to nebyl já.

YesungTurtle-Ninja: To byl Zhoumi… to vím i já.

Sexy-Anchovy: Tak on nás špehuje a pak má deprese z toho, když jednou uslyší Sichul…

YesungTurtle-Ninja: Myslím, že vy dva jste trošku něco jiného milý Eunhyuku…


LadyHeeHee žádá o povolení vstoupit do této konverzace.
ShinDong~Dong přizval LadyHeeHee do této konverzace.
LadyHeeHee přijal pozvání.


LadyHeeHee: Takže za prvý. Není to, tak jak to vypadá. Shindongu! Nic. Jsi. Neviděl.

ShinDong~Dong: JÁ NIC NEVIDĚL! ALE ZHOUMI SLYŠEL!

LadyHeeHee: Zhoumi? Slyšel a co slyšel?! KDY?!

Sexy-Anchovy: Chule… U tebe to nikdy není tak, jak to vypadá -.-

FishyDonghae: Hyung… člověk, který má pravdu nepotřebuje zvyšovat hlas…

LadyHeeHee: Donghae. já nezvyšuju hlas -___-

ShinDong~Dong: Hyung. Prosím tě… nepopírej to aspoň, když už se to stalo, tak nám to jenom potvrď, Zhoumi má z vás trauma.

YesungTurtle-Ninja: Tady to bude ještě hustý, jak Eunhyukova ovesná kaše když se pokouší vařit!

Sexy-Anchovy: YAH!!

ShinDong~Dong: Jo všichni víme, že je to výborný kuchař, ale Heechule?! Nějaké vysvětlení?

Sexy-Anchovy: .....

YesungTurtle-Ninja: Musím jít! Shindongu! Jako největší drbna budeš informovat!


YesungTurtle-Ninja opustil konverzaci.


LadyHeeHee: TAK ABYSTE VĚDĚLI!! SIWON KE MĚ PŘIŠEL PROTOŽE BYL SMUTNEJ Z TOHO, ŽE SE NEUMÍ POŘÁDNĚ KROUTIT U TANCE! JÁ MU JEN POMÁHAL SE TO NAUČIT!! JENŽE PŘI JEDNÝ OTOČCE MI TO NAPÁLIL DO SKŘÍNĚ A SNAŽIL SE TO PAK ROZDEJCHAT… FAKT NETUŠÍM KDO JE U NÁS V DORMU PERVERZNÍ HOVADO.

LadyHeeHee: JDU SPÁT… ADIOS MY BITCHES ~


LadyHeeHee opustil konverzaci.
Dimple_Teuk se připojil ke konverzaci.


FishyDonghae: co to…

ShinDong~Dong: WTF? Takže oni… i..

Sexy-Anchovy: no to snad…

ShinDong~Dong: Jasně… tanec. Heechul má taky skvělé výmluvy.

FishyDonghae: Počkej… víš, že přece normálně nepíše capslockem

Dimple_Teuk: O co jde?

Sexy-Anchovy: A sakra…

ShinDong~Dong: Siwon spí s Heechulem. Ale údajně ho Heechul jako nejmíň pohyblivý tanečník ve skupině učil tančit.

FishyDonghae: HYUNG!

Sexy-Anchovy: SHINDONG HYUNG!

Dimple_Teuk: Tak a dost, nebo to dopadne jako s Eunhae… VŠICHNI POVINNĚ ODHLÁSIT A SPÁT!

FishyDonghae: Ano pane, rozumím pane.

ShinDong~Dong: ALE!


FishyDonghae opustil konverzaci.
Dimple_Teuk opustil konverzaci.


ShinDong~Dong: To je vážná věc, stopoval jsem u nich za dveřmi… a… Fajn!!! -___-


ShinDong~Dong opustil konverzaci.


Sexy-Anchovy: Sám a sám… Achjo… To je život…


Sexy-Anchovy opustil konverzaci.

Shisus se přihlásil.
Shisus zahájil konverzaci s LadyHeeHee.


Shisus: To bylo co?

LadyHeeHee: Leaderův křik byl slyšet až ke mě do pokoje.

Shisus: Já jsem radši zabedněný.

LadyHeeHee: To jsi… to máš pravdu.

Shisus: hele…!

LadyHeeHee: Miluju Tě!

Shisus: já vím… a nemůžu to změnit. -povzdech-


LadyHeeHee opustil konverzaci.

Shisus opustil konverzaci.

1 komentář:

  1. To byl úžasný díl. Ale chudáček Mimi...
    Takže po EunHae máme další pár real.
    Moc se těšim na další skvělý díl.

    OdpovědětVymazat