úterý 15. října 2013

JJ Drabble - Zápisky Starého Deníku



Zápis: 12.10.2013
Konečně jsem si myslel, že už je všechno při starém. Kdo by ale čekal, že se tu objeví další na scéně. Cožpak si ji nemůžu přivlastnit, tak jak bych chtěl? Jsem šíleně majetnický člověk. Uznávám. Junsu je pro ní jen kamarád o něj vážně strach nemám, o to víc mě přivádí do varu Yoochun. Bojím se. I když pořád opakuje, že by s ní nevydržel, a že ať už ji má rád jakkoli moc, tak by s ní nikdy nebyl. Nemyslím si, že by s ní vydržel kdokoli jiný. Teda alespoň je to moje skryté přání. Každým dnem je můj strach o něco větší, a když ji nevidím mé srdce je sevřené úzkostí. Největším problémem je tu právě ona. Usmívá se na mne, miluje mne svým vlastním způsobem, ale také miluje týrat mé srdce. Vytahuje další a další, jen aby mě viděla žárlivého. Pak je naštvaná, že to přeháním. Jak ale nemám přehánět, když tak moc toužím. Je to hřích milovat? Řekněte mi jak a já odejdu, upustím od svých citů. I když, tak moc nechci.....

Žádné komentáře:

Okomentovat