pondělí 24. června 2013

Plány na prázdniny


Tak :) Prázdniny jsou tady a to znamená alespoň v mém případě spoustu času na psaní! Jupí ! 

Jelikož jsem dneska dočerpala v zásobě Zkouška mého života a už se musím rozepsat dál, tak teď přidávání dalších pokračování se trochu protáhne ... už to nebude jeden den jeden díl. 

A na seznamu už mám postupně seřazeno, jak začnu psát dál. 

1. Dám se pořádně do kapitolovky Look only at me.. (Aby se na ni nezapomnělo!)

2. One shot, Yaoi, Taemin & JongHyun

3. B.A.P Série. Mám dva příběhy na přání a možná je spojím dohromady nebo udělám jednu kapitolovku a jeden One Shot. Ještě se rozhoduju, ale možná to bude něco na způsob ZMŽ*.

4. One Shot na přání pro mou sestru, která si prostě počká :D BIGBANG: G-RI

5. One Shot, který mi leží v hlavě už nějakou dobu. Je to na YunJae. Menší tragédie :) (Co jiného než moji DBSK miláčci ^^ )  



*ZMŽ - Zkouška mého života


Takže já se do toho pustím úderem půlnoci z Pátka na sobotu! 


! Happy Holiday !

Žádné komentáře:

Okomentovat