středa 26. června 2013

Zkouška mého života 29. část

Henry seděl v taxíku vedle DongWoona. Byl naprosto nalepený na oknu a s otevřenou pusou jako malé dítě sledoval míjející ulice Seoulu. Řidič si ho s pobaveným výrazem prohlížel ve zpětném zrcátku. DongWoon s i toho všiml a začal se smát: „Neřešte ho, je tu poprvé,“ Řidič se nesměle usmál a omluvil se: „Pardon, nechtěl jsem tak zírat, chápu,“ a opět se začal plně věnovat řízení. Henry se otočil a vydechl: „Woah.. tady je to tak skvělý, mimochodem, co říkal?“ ukázal na řidiče. DongWoon se usmál, zatřepal hlavou a opět se začetl do novin, které si koupil v trafice u letiště. Pomalu se blížili na místo určení.

„Changmine, ty pláčeš?“ zeptal se tiše Junsu, když Min opustil jeho rty a sklonil hlavu k zemi. Odpovědi se nedočkal, Changmin jen povzdychl a zvedl hlavu a upřeně se zadíval Junsuovi do očí: „Su... je mi to líto, odpustíš mi to?“ Junsu na něj vyvalil oči s nepochopením. „Odpustíš mi to, že jsem tě prvně odmítl?“ zeptal se znovu Min a, jak ho držel za krk tak mu prsty pohladil tvář. Su ho chytl za ruce a svěsil pohled na jeho hruď. Chvíli jen tak stáli a pak se Junsu nadechl a naplno s vážnějším tónem pravil: „Minnie... já si tě chci vážně vzít, ne jen kvůli Ji Eun. Myslím to s tebou vážně, smrtelně vážně,“ Changminovi cukly rty s přicházejícím úsměvem a rychle Junsua obejmul.
„Já si tě chci vzít Junsu!“ vyjekl se slzami radosti v očích. Když tohle Junsu uslyšel, tak se cítil, jako by se mu v těle nahrnula veškerá energie světa a chtěla explodovat v jeden jediný okamžik tohohle štěstí. Changmin si přitiskl Junsua blíž a sjel mu rukou do vlasů. „Miluju tě!“ ozvalo se asi čtyřikrát do ticha místnosti.

JaeJoong vstal a asi třikrát obešel Yoochuna dokola. „Co se stalo?“ zeptal se Yunho a zastavil Jaeho jinak by tam pochodoval pořád. Yoochun se na sebe podíval do zrcadla a pousmál se. „Nejspíš na vysokou nepůjdu,“ … „Cože?!“ vykřikli oba najednou a nevěřili tomu, co se s Yoochunem stalo. Ten se na ně otočil a upravil si kravatu. „Dostal jsem... takovou práci, myslím, že z toho se uživím a hlavně udělám šťastnými i více lidí okolo sebe,“ Jae si ho změřil pohledem a zkřížil ruce: „Proč mám pocit, že to není jen tak? Ostříhal sis vlasy na tak krátko, koupil oblek, který musel stát majland, což mě přivádí k další otázce, kde si na to vzal, protože rodiče ti na to určitě nedali. Plus na vysokou si chtěl, hlavně taky kvůli Hyunii,“ Yoochun si povzdechl: „To je sice pravda, ale myslím, že Hyunii to pochopí, snad a bude šťastná vlastně, protože je tohle všechno hlavně pro Junsua,“ Yunho se zamračil: „Co jsi udělal?! Nějakou blbost?!“ Jae chvíli přemýšlel a potom ho něco napadlo. Vytřeštil oči a potom položil ruku na Yoochunovo rameno: „Prosím tě, vážně tě prosím ,že jsi neudělal to, co si myslím? Yoochune?“ … „Jae.. co si myslíš, že jsem udělal?“ podíval se bratranci do očí a nadzdvihl obočí. Jak ty dva Yunho pozoroval, tak mu to došlo taky. Šokovaně se podíval na Yoochuna a vykřikl: „Ty jsi šel za panem Kimem?! A vzal všechno na sebe?!“ Yoochun se podíval na svého dlouholetého kamaráda a s přemáháním se usmál: „Slíbil jsem mu, že převezmu firmu za Junsua, když on nechce, plus zařídil jsem, že nemusí se ženit s Ji Eun, tedy aspoň to tak vypadá,“ Jae protočil panenky a sedl na gauč. „Ty si takový idiot, Yoochune,“

Přešlapovala jsem na chodníku před DongWoonovým starým domem a čekala, kdy dorazí. Žaludek jsem měla nervozitou celý sevřený, klepala jsem se a přemýšlela jsem, jak se asi moc změnil, co mu mám říct až ho uvidím, bude rád? Párkrát jsem si skočila do výšky na místě, abych ze sebe tu nervozitu sklepala, ale nějak se mi nedařilo. Najednou jsem uslyšela zvuk auta, otočila jsem se a vidím taxík blížící se k domu. To je on...Určitě, bože, co mu mám říct?!!! Uvnitř jsem křičela a navenek se přiblble usmívala. Nedokázala jsem to, skočila jsem az nejbližší sloup a sledovala, kdo vlastně z auta vystoupí.
Henrymu spadla brada, když taxi zastavilo před domem. „Vtip? Tady ? Vážně?“ podíval se na DongWoona. „Správně, tady bydlím,“ usmál se na něj a odepl si pás. Henry otevřel dveře a vystoupil. Byl taky první koho jsem uviděla: „Kdo to je? Ježiši, snad není DongWoon taky na kluky?!“ řekla jsem si pro sebe a potom jsem spatřila jeho, toho na koho jsem celou tu dobu čekala. Vlasy se mu zacuchaly ve větru a já opět spatřila ten jeho kouzelný úsměv, který zářil snad víc než slunce.
„Vítej u mě doma Henry,“ poplácal ho po zádech a začal štrachat klíče od branky. Henry se na něj s úsměvem podíval a najednou si všiml osoby stojící a krčící se opodál u sloupu elektrického vedení. „Kdo je to?“ ukázal tím směrem. DongWoon se podivil a otočil se. Vytřeštila jsem oči a rychlostí blesku se otočila zády, težce sem polkla a chytla se za hruď. Myslela jsem, že mi srdce vyskočí. Snad mě nepoznal! DongWoon se zamračil a položil klíče na sloupek u branky. Strčil ruce do kapes a pomalým krokem se blížil ke mně. „Haló?“ křikl směrem ke mně. Celá bez sebe jsem nevěděla, co dělat. To snad ne! Nechoď sem prosím! Připadám si jak idiot! Bože... Položila jsem si ruce na obličej a zatřepala hlavou. Henry se díval na to představení, které jsem tam sehrávala a čekal, jak tohle dopadne. DongWoon zatím došel až ke mně: „Kdo jsi?“ zeptal se a snažil se mi podívat do obličeje, jenže já ze sebe nedokázala vydat ani hlásku a ruce jsem, taky nesundala. Usmál se a chytl mě za ruce. Škubla jsem sebou a snažila se, aby mi je nesundal. Jo měl vždycky větší sílu než já, takže v následujících 5 sekundách mi je strhl, ale já rychle sklepala vlasy do obličeje a sklonila hlavu k zemi. Povzdechl si: „Proč se mi nechceš ukázat? Mě se bát nemusíš, kdo jsi?“ skrčil se a snažil se mě vidět přes všechny moje vlasy. Nadechla jsem se a rukama si shrnula vlasy zpět na své místo, nesměle jsem se usmála a vzhlédla k němu, podívala se do očí a špitla nevinné: „Ahoj Woonie,“ DongWoon vykulil oči a překvapeně se začal usmívat: „Hyunii?!“ vyjekl a celý nevrlý odstoupil dál, jelikož moje schovávání zapříčinilo hodně malou vzdálenost mezi mým a jeho obličejem. Henry nerozuměl ani slovo, ale jako poslušný hoch čekal opodál.

„Takže Junsu ti vše řekl?“ usmál se nervózně a prohrábl si vlasy. Přikývla jsem a vykoktala: „Chy- Chyběl si mi,“ neudržela jsem se a vrhla se mu kolem krku.

Žádné komentáře:

Okomentovat