čtvrtek 4. června 2015

Omluva





Moc se omlouvám, že mi tak dlouho trvá přidat nějaký díl, ale škola bohužel nepočká.. pak postoupily jsme se skupinou v contestu a já nějak ještě k tomu všemu úplně ztratila inspiraci.. takže se nemůžu hnout z místa. Taky mě to neskutečně štve. A je mi to líto i vůči vám, kteří se na Softness of wolf claws nebo Heart Attack těšíte... pokusím se udělat co nejvíc, ale prozatím být vámi.. bych minimálně do konce příštího týdne nebo maximálně začátku prázdnin nic neočekávala... Je mi to moc líto. 

Hyunii Lee

3 komentáře:

  1. To nevadí :) škola je sviňa, sama o tom viem svoje --_-- ...ja si na vlkov počkám......aj keby som mala čakať neviem kolko. Lebo je to dokonalá poviedka <3 =3 taak hwaituj a good luck :D

    OdpovědětVymazat
  2. Presne, my si počkáme ! Na dobré sa čaká ^w^ Hwaiting eonni! <3

    OdpovědětVymazat
  3. Vůbec se za to neomlouvej. Škola je vážně přednější. Takže se věnuj škole a mezitím se třeba navrátí ta ztracená inspirace.
    Na povídky se těšim, ale chápu to, tak si na nové díly moc ráda počkám.
    A k postupu na contestu moc gratuluju. Přeju štěstí a držím palce...

    OdpovědětVymazat