sobota 19. července 2014

SUJU's Chat Room: 3. God vs. Devil





EvilKyu si změnil přezdívku na DEVIL
Henry-eyo začal konverzaci s DEVIL


Henry-eyo: Hyung…

DEVIL: Yup?

Henry-eyo: Co zas blbneš? Nechceš si taky měnit přezdívky jenom proto, že to dělá i Yesung, že ne?

DEVIL: Já? A opičit se po tom úchyloj…

Henry-eyo: Tak proč?

DEVIL: Evil je už ohraný… pořád jsem Evil maknae. Což už nejsem, když si s námi ty, tak jsem to chtěl trošku posunout dál. Proč nebýt rovnou ďábel? Kkk~

Henry-eyo: Někdy se tě fakt děsím. Dokonce víc jak Leeteuka nebo Heechula

DEVIL: Vítej mezi ohně pekelné smrtelníku!

Henry-eyo:

DEVIL: Nechť je tvá duše spasena před žhavými jazyky plamenů!!!

Henry-eyo: Na čem jedeš? Přiznej se!

DEVIL: Upiš se ďáblu!!!

Henry-eyo: bože… -headdesk-

DEVIL: Bůh je zaneprázdněný, můžu ti být nápomocen? Kkk ~

Henry-eyo: Nekraď hlášky Heechulovi -___-

DEVIL:

Henry-eyo: A máš to… kkk

DEVIL: Nenecháš si mě to ani užít?!

Henry-eyo: Ne… protože stejně ti to je na nic, když tě všichni ignorujou.

DEVIL: Všichni ne, koukej


DEVIL přizval ke konverzaci Shisus.


Henry-eyo: To snad ne

DEVIL: Teď bude zábava. Mrkej! :D


Shisus přijal pozvání.


Shisus: Kdo je DEVIL?

Henry-eyo: Zkus hádat hyung… Kyu

DEVIL: MUAHAHA

Shisus: Já věděl, že to jednou přijde! Bůh mě varoval!

Henry-eyo:

DEVIL:

Shisus: Vyjdi satane! Opusť tělo chlapce a zanech hříchů!

DEVIL: Hráblo ti?

Shisus: Henry doběhni ke mně do pokoje, v šuplíku mám svěcenou vodu. Jediné, co můžu dělat je pokoušet se vyhnat ďábla tady, když nejsem doma. Ty mi musíš pomoct!

Henry-eyo: Hyung

DEVIL: Přísahám, že jestli na mě chrstneš ten sajrajt, kterej on nazývá svěcená voda, nepřej si mě!

Shisus: Dostal jsem ji od kněze v Římě před čtyřmi roky. Henry nenech se zastrašit!

Henry-eyo: Ty máš v šuplíku čtyři roky starou vodu? To nemyslíš vážně…

DEVIL: Bůh ví, jak dlouho ji nosil ten kněz předtím. Ach jo.

Shisus: Nevyslovuj jméno Boží ďáble!!!

Henry-eyo:

DEVIL: A ty nevyslovuj mé jméno trotle!

Shisus: Vyjdi z těla a odejdi zpět do pekel! Temná bytosti!

Henry-eyo: To vážně nebo to jen hrajete?

DEVIL: Ticho tam! Je to docela sranda :D

Shisus: Nechť Duch svatý spasí duši chlapce jménem Cho Kyuhyun.

DEVIL:

Henry-eyo:

DEVIL: Proč se mi otevřelo okno v pokoji? Tohle není sranda.

Henry-eyo: Průvan?

DEVIL: To by se spíš zabouchlo ne? -_-

Shisus: Světlo andělů si jde pro tebe ďáble!

DEVIL:

Henry-eyo: -facepalm-

DEVIL: Docela se bojím. X_x oknem mi sem přilítlo peří.

Shisus: VYJDI SATANE!

Henry-eyo: Myslím, že je na čase tohle ukončit…

DEVIL: Taky si říkám.


DEVIL si změnil přezdívku na EvilKyu.


EvilKyu: Spokojenej Hyung?

Shisus: Bůh buď pochválen za spasení.

Henry-eyo: To nebylo vážně, že ne?

Shisus: Henry? Použil jsi tu vodu, že? Jinak nevěřím, že by se to vážně podařilo.

EvilKyu: Já si hrál, ale tenhle na to moc nevypadá.

Henry-eyo:              

Shisus: Hrál si? SATANE! Ty jsi ještě nezmizel!!! Nehraj si se mnou!

EvilKyu:

Henry-eyo:

Shisus: VYZÍVÁM VŠECHNY MOCNOSTI NEBESKÉ, SPASTE MAKNAEHO DUŠI!!!

EvilKyu: Tak… Henry?

Henry-eyo: Jo?

EvilKyu: Půjdeme na véču, co říkáš?

Shisus: NEIGNORUJ MĚ ĎÁBLE!

Henry-eyo: Souhlasím.


EvilKyu opustil konverzaci.
Henry-eyo opustil konverzaci.


Shisus (offline zpráva): TOHLE NENÍ KONEC! JEN POČKEJ SATANE, AŽ SE VRÁTÍM DOMŮ! JÁ KYUHYUNA POMSTÍM!


EvilKyu si změnil přezdívku na To je ale blbec.

Henry-eyo si změnil přezdívku na Kašli na to jdem jíst

1 komentář:

  1. To zas jednou bylo něco pro zasmání. Smála jsem se od začátku do konce.
    Jen by mě tak zajímalo, jestli to Siwon taky hrál.
    Moc se těšim na další díl. Snad bude o něco dříve...

    OdpovědětVymazat