středa 23. října 2013

Uncommitted


Fandom: DBSK/ Xia Junsu
Žánr: Smutné
Autor: Hyunii


Modrý šátek, jen tohle málo po ní zbylo. Tohle málo a ta svazující bolest v mém srdci. Už chápu, všechny ty poznámky na moji adresu v době, když jsem toužil po takových věcech, které mám teď.
„Život celebrity přináší samotu,“ nikdy jsem tomu nevěřil.
Byl jsem bláhový. Vždycky jsem říkal, že chci zažít ten pocit, kdy vás milují tisíce lidí, vědí, kdo jste a zbožňují, co děláte. Ale právě teď já toužím, chci, potřebuji jednu jedinou věc.

„Možná, každá jiná by ti hned padla k nohám, ale já nejsem typ jen pro jednu noc,“

Pátá sklenička whiskey. Nezvládám to. Myslel jsem si, že vše bude jednodušší. Věřil jsem, že jakmile se zamiluji bude hračka získat její srdce, protože vím, že mě miluje pro moji hudbu, kdo by ale čekal, že to bude to jediné, co na mě doopravdy bude milovat.

„Počkej, to nějak nechápu, jak to myslíš 'Nevěrný'?“
„Neříkej, že jsi jiný. Jsi hráč, nezměníš se,“

Ta slova se zarývají čím dál tím víc. Pokus utopit žal v alkoholu selhal. Padám na zem, v rukou svírám ten modrý kus látky a ta vůně, která se z něj line se mi dostává pod kůži. Nikdy jsem tak moc nemiloval. Nikdy bych si nemyslel, že zrovna moje sláva bude stát mezi mnou a tebou, jak moc nás oslepí.

„Lámání srdcí je prostě část tebe, které pochybuji, že se zbavíš,“

Jak oslepí tebe... Měl jsem to být já a ne ty. Nechceš slyšet nic. Není nic, co by tě přesvědčilo o opaku. Vždy pro tebe už jen budu někdo, kdo si užívá své slávy a bere každou ženu, která se mu nabídne.
Tohle označení mě ničí. Vím, že takový nejsem. Ale ona tomu nechce věřit. Beru do ruky její fotku. Ty oči, ten pohled, ty vlasy, nos, ústa... všechno je tak skvělé a perfektní.

„Nezlob se, ale já s tebou nepůjdu,“

Končím, už to déle nevydržím. Pomalu vystoupím na střechu mého domu. Slzy zklamání se kutálí po mé tváři. Hvězdy dnes září na nebi, tak jako nikdy předtím. I já jsem hvězda, ale nemám pro koho zářit. Chladný noční vzduch mě pohladil po tvářích a modrý šátek zavlál.
„Miluji tě,“

Jeden krok do prázdna a vše skončilo. Bolest zmizela. Už zoufat nebudu...


Žádné komentáře:

Okomentovat