pondělí 21. října 2013

Úchyl jedna, dvě a čtyři & Čokoláda není kamarádka s kobercem





„Alex sakra neštvi mě a podej mi tu lžičku!“ ječela jsem jak idiot na toho druhýho idiota opodál, co se válel smíchy po zemi, protože jí přišlo neskutečně vtipné, když jsem se rozplácla po zemi a jogurt, co jsem měla v ruce se mi rozprskl po zemi a lžička odletěla směrem k ní.
„Přestaň se smát ty hovado!“ okřikla jsem ji, ale začala jsem se smát taky. Ten způsob jakým se zkácela na zem a mlátila rukou do podlahy, zatímco se druhou natahovala pro tu zpropadenou lžíci, mi přišel neskutečně legrační.
„Mů-můžeš mi.... říct, jak se ….ti to podařilo?“ kuckala se smíchy Alex, zatímco mi podávala lžičku a já se pokoušela setřít alespoň trochu toho jogurtu ze země.
„Není důležité jak, ale to že se to stalo, a že nás JaeJoong zabije až zjistí, že se Mu Ten JOGURT ROZLIL I NA TEN JEHO NOVÝ BÍLÝ KOBEREC!!!“ zpanikařila jsem. Alex vytřeštila oči na skvrnu od čokolády a pisklavě vyjekla: „Bože vídíš to?!“
„Vidím, to je právě to,“ odpověděla jsem mrzutě. Okamžitě jsme začaly přemýšlet, jak z toho ven.

+++

„Vidím,“ usmála jsem se.
„No ještě aby ne,“ píchla si do mě Alex.
„No pokud vím, tak mi teď oči nevypadly, jako tehdy, když jsem viděla ty dva bez trik,“ zasnila jsem se při té vzpomínce na Jaeho a Juna.
„A víš, že je to škoda, že ti ty oči nevypadly?“
„No jasně ... dokážeš si to představit, jak tu lezu kolem stolu po čtyrech a hledám dvě koule o velikosti pingpongovýho míčku?“
„Představ si to!!“ dloubla mě v záchvatu smíchu Alex. Hodila jsem po ní docela nehezký pohled a okamžitě zakroutila hlavou: „Ne to nemůžu,“ zadržovala jsem smích. Alex se zvedla z gauče a obešla mě, chytla židli, na které jsem seděla a podtrhla mi ji. Sletěla jsem na zem a měla chuť ji uškrtit. Hodila jsem po ní několik vražedných pohledů a sáhla po nožíku, co jsem měla na stole.
„Pojď sem!!“ křikla jsem po ní. Alex rychle zaběhla do kouta, začala pištět a volat JunHyunga. No jo a jak už to bývá zvykem, nestihla jsem se ani rozmáchnout a už mě zezadu přepadl Jun, který se vynořil naprosto odnikud. Sletěla jsem na kolena opět a vražedně se podívala po těch dvou, kteří se teď k sobě tiskli. Postavila jsem se na nohy a naznačila rukama, že Juna nejspíše uškrtím. Jenže najednou mě něco chytlo za loket. Otočila jsem se a kdo tam samozřejmě nestál. JaeJoong. Zatímco Alex naprosto nevnímala, co se dělo, protože si ji k sobě Jun tiskl, aby uchránil pro něj to nejcennější, jsem já začala ječet. Jae mě rychlostí blesku umlčel jeho rukou.
„Mmmhh!“
„Buď hodná!“ zasmál se Jae. Povzdechla jsem a následně si všimla, jak Alex tahá Juna někam úplně jinam. Začala jsem sebou házet, protože mi chtěli zdrhnout. Dále už jsem jen ucítila rychlé škubnutí a v následující chvíli jsem ležela uzemněná na gauči. Jae se nade mnou skláněl a hleděl mi do očí. Co to sakra? Jakmile se jeho rty přiblížili a políbil mě, tak jsem se nějako rychle rozmyslela nad následujícími událostmi. Polibek jsem mu oplácela s větší vášní... Už mě ani tak nezajímalo, co dělají Jun s Alex, ale bylo jisté, že se neodehrává nic jiného než to samé, co nám akorát o pár metrů vedle. Prostě jasný JunJaeHyuLex. Jsme ti největší úchyláci, že by to ani Heechul nerozdejchal. Už jsem se naprosto odevzdala tomu pocitu.. byl perfektní... tak moc, že....

+++

„Nad čím to tady sakra přemýšlíte?“ ucítila jsem šťouchanec do hlavy a mrzutě jsem se otočila na osobu, která mě vyrušila z toho nádherného snění. Alex se v tu chvilku taky probrala ze svých myšlenek a ztuhla na místě. JaeJoong se nechápavě podíval na mě a pak na Alex. Očima jsem sjela na koberec, který byl celý od čokolády. Vykulila jsem oči a rychle se postavila před Jaeho a doufala, aby si ničeho nevšiml. Hlavou se mi honily myšlenky typu: „Jak dlouho jsme byly mimo a představovali si ty perverznosti?!!!“ nebo „June? Jsi tu, abys nás zachránil?“

Alex rychle skočila za mě, abychom vytvořili ještě větší zábranu pro to, aby Jae nespatřil tu pohromu, která už stihla zaschnout.

„Co se stalo?“ dal ruce v bok. Rychle jsme s Alex nahodily nevinné obličeje a kroutily hlavou, jakože nic. Když se Jae chtěl podívat za nás, tak jsme obě jako na povel mu skočily do výhledu.
„Co děláte?“ pousmál se Jae, naše počínání mu přišlo k smíchu. Ještě chvilku jsme tam bojovali o své životy, až se JaeJoong trochu naštval a prostě mě odstrčil na stranu. Podíval se konečně, co jsme před ním skrývaly a hned se zarazil. Já s Alex jsme jen pomalu začaly couvat a chystaly se na řev, rozmlácené věci, pár facek... no prostě cokoli. JaeJoongovi se začala vařit krev a pomalu a zároveň velice nebezpečně se otočil na nás dvě. V rychlosti jsme se jen zaculily a rozběhly se směrem k hlavním dveřím. Jenže, to by se tam neměl zrovna ukázat Jun. Alex zrádkyně ho hned chňapla a zavřela se s ním v pokoji. A mě? Mě už čekal jen krutý trest...



(Jednou... přísahám, jednou. Ti to oplatím Alex. -___- Budeš hradit čistírnu za své prachy a budeš si vyslýchat monolog od Jaeho sama!)

Žádné komentáře:

Okomentovat