pondělí 1. července 2013

Ty sis začal...!



Na přání.

Skupina: SHINee

Pairing:TaeHyun


Žánr: Yaoi, tocha komedie


Typ: One Shot

Dlouho jsem se těšila až napíšu pořádnou Yaoi story. No jelikož je tohle moje dejme tomu úplně první, tak prosím nezabíjejte mě hned! :) Málem jsem umřela při jejím psaní! 
Nevěděla jsem, jak bych to měla napsat a pak jsem si vzpomněla na ten úžasný koncert, kdy JongHyun skoro "znásilnil", když to řekneme přehnaně, Taemina na pódiu. 



Otevřel jsem dveře našeho apartmánu a unaveně vešel. Za mnou se došourali Onew, Minho a Key. Taemin byl ještě někde v půli schodů. Shodil jsem ze sebe kabát a vůbec mě nezajímalo, že jsem se netrefil na věšák. Všichni jsme byli totálně mrtvý asi jako po každém koncertě. Při cestě chodbou do mého pokoje jsem letmo mrknul na hodiny, které visely v kuchyni. Je fakt, že ještě nebylo, tak pozdě. Dnešní koncert začal dřív, takže jsme byli všichni rádi, že se vrátíme domů dřív. Vyčerpaně jsem se svalil na postel a zavřel oči. Cítil jsem pořád tu energii. Aniž bych si to uvědomil, tak jsem do pár minut usnul.
Jenže moc jsem se neprospal, za chvilku mě vzbudily tlumené zvuky z chodby. Přetočil jsem se na bok a sebral první polštář, který mi přišel pod ruku a položil jsem si ho na hlavu, abych nemusel poslouchat bojové výkřiky Onewa z kuchyně. Nejspíš se rozhodl, že bude vařit. Je fakt, že jsme díky posunu koncertu nic moc nesnědli a já měl hlad.
„Už nespíš?“ ozval se šepot vedle mé hlavy a já se trochu vyděsil. Kdo to, ale mohl být jiný než Taemin. Sdílím s ním pokoj už od našich začátků.
„Vstávej! Jestli chceš dostat něco k večeři. Onew se nerad dělí o kuřata,“ zatřásl se mnou,ale já se jen líně zachumlal do polštáře a zabručel něco nesrozumitelného, čemu jsem ani sám vlastně nerozuměl. Taemin si povzdechl a podíval se do chodby, kde právě proběhl Key s Minhem s talíři a kuřecími stehny na nich. Po chvilce se ozvala rána z kuchyně, to to asi zjistil Onew.
„Já se tady s tím dělám a oni mi to seberou!!! Příště nic nedostanete! Kdybyste alespoň poprosili!“ křičel přes celý byt. Musel jsem se začít smát, ale potom mě nepříjemně zakručelo v břiše a to mě nějak donutilo se zvednout. Všiml jsem si Taemina napasovaného ve dveřích. Najednou se ozvala další rána a pak smích z vedlejší místnosti. Nejspíš se Onew snaží dostat do Minhova pokoje, kde se společně s Keyem zavřeli. Pomalu jsem přešel ke dveřím a nahnul se přes Taemina, nakoukl jsem do chodby a viděl Onewa, jak naštvaně kope do dveří.
„Kde na to bere po tom koncertu energii?“ zeptal jsem se s udivením. Taemin sebou trochu cukl, asi netušil, že stojím za nim. Pak se zachichotal. To si nás všiml Onew a zle se na nás podíval. Taemin vykulil oči a strčil mě zpátky do pokoje a rychle zamkl dveře. Málem jsem se přerazil o vlastní nohy, jak mě strčil.
„Nedělejte si z toho srandu!“ ozvalo se bouchnutí do dveří a pak dupající kroky zpět do kuchyně. Onew byl zase v moc dobré náladě. Usmál jsem se, ale opět mi břicho vydalo signál, že chce jíst.
„Minnie, ale já mám hlad, co teď?“ podíval jsem se na něj se zoufalým výrazem ve tváři.
„Neboj se, něco jsem si ukradl z ledničky dřív než se do kuchyně vetřel Onew,“ ukázal směrem na stůl, který stál u okna. Otočil jsem se a všiml si mísy plné zeleninového salátu. Nečekal jsem na nic a vrhl se ke stolu. Měl jsem takový hlad, že bych snědl cokoli. To mě napadlo, že si tím vlastně Taemin zachránil život.
Nějak jsem přestal vnímat jeho přítomnost. Byl jsem rád, že mám plný žaludek. Z ničeho nic mi kolem krku přistáli ruce. Pootočil jsem hlavou a díval jsem se do Taeminových očí.
„Copak?“ zeptal jsem se a nechal už salát být salátem. Odpovědi jsem se, ale nedočkal. Taemin mě pořád sledoval bez mrknutí oka a cítil jsem, jak mě tiskne víc a víc. Díval se na mě jako na kořist.
„Minnie?“ špitl jsem a podíval se na svoji hruď. Jeho ruka začala šmátrat pod mým tílkem. Otřásl jsem se, když jsem ucítil jeho horký dech na svém krku. Pevně jsem zavřel oči, všděl jsem, co se chystá a vůbec jsem se tomu nechtěl bránit. Přeci jenom nebylo tomu poprvé a Taemin tomu vždycky dodal něco nového.
Vpletl jsem mu ruku do jeho vlasů a druhou jsem mu chytl tu jeho, která mě držela kolem krku. S úsměvem jsem si pomyslel, že ráno nebudu ničeho schopen. Koncert a ještě k tomu tohle. Zkousl jsem spodní ret, jakmile mi Taemin vtiskl dlouhý horký polibek na krk. Po pár zamlaskání mi došlo, že to jenom ledajaký polibek nebude a jakmile se od mého krku odprostil letmo se zasmál při pohledu na moji zfialovělou kůži. Minnie prostě miluje cucfleky. Takhle si vždycky značkuje své teritorium. Teda alespoň pokud se jedná o lidi.
„Jestli mi to zase zůstane celý týden jako posledně, tak tě asi zabiju Minnie,“ vydral jsem s úsměvem tichý ironický šepot ze svých rtů. Po zádech mi přejel mráz, když se dotkl svými studenými prsty mé bradavky. Proč zrovna Taemin musí mít vždycky, tak studené ruce? Vydechl jsem roztřeseně a chytl jeho ruku přes tílko. Nenechal se tím zastavit a dál mě dráždil svými prsty. Opět jsem se natočil směrem k němu a v tu samou chvilku jsem ucítil jeho jemné rty a jazyk, který se dožadoval vstupu. Lehce jsem pootevřel ústa a nechal jsem ho, aby si hrál s mým jazykem. Chytl jsem ho za krk a provokativně mu skousl jen lehce jeho vrchní ret. Rozeznal jsem jeho úsměv mezi těmi všemi polibky, kterými mě zahrnoval. Na chvilku jsem se od něj odtrhl a podíval se mu do těch čokoládových očí, které toužili jen po jedné věci.
Zvedl jsem se ze židle a chytl jsem ho kolem pasu a natiskl si jeho tělo, co nejblíže to šlo. Rukou mi začal jezdit po zádech a postupně vyhrnovat tílko. S dalším polibkem jsem ho dotlačil k posteli a oba se na ni svalili. Sundal ze mě ten jediný kus látky, který mu bránil ve výhledu na moje tělo. On mi ušetřil práci se sundáváním jeho věcí, už byl stejně jen v boxerkách.
Zmocnil jsem se jeho krku a obsypával jsem ho jemnými polibky. Rukama mi sjel ke kalhotám a rozepl mi pásek během pár sekund. Zatraceně, oblečení je to nejhorší, co v takovýhlech chvílích existuje. Vyskočil jsem na nohy a rychle ze sebe ty kalhoty ztrhl. Jelikož mě můj Minnie vydráždil k nesnesitelnosti musel jsem ho mít, a to co nejdřív.
Neobtěžoval jsem se s nějakým dalším drážděním a rovnou se vrhl po okraji jeho boxerek. Sledoval jsem jeho výraz ve tváři, zatímco jsem rukou sjel pod látku a ruku pomalu ovinul kolem jeho penisu. Ze rtů se mu dostal vzrušený vzdech a potom si lehce olízl rty. Byl tak rozkošný, že nebylo možné tomu odolat a věnoval sem mu jeden ze svých tvrdších polibků. Rukou jsem začal vytvářet krouživé pohyby nahoru a dolů. Cítil jsem, jak se vzrušuje čím dál víc a mě k tomu, taky moc nezbývá. Klek jsem si vedle postele a shodil jsem z něj to poslední, co mi bránilo ho mít. Taemin se vzepřel na loktech a podíval se směrem ke mně a slastně zakňučel, když jsem mu to začal dělat pusou. Už jsem to nevydržel a svoji ruku jsem si přesunul pod svoje spodní prádlo a začal uspokojovat sám sebe, zatímco jsem si vychutnával svého miláčka. Sledoval jsem, jak rychle oddechuje. Pokojem se rozhléhaly jeho sladké vzdychy.
Po nějaké chvíli jsem ležel na posteli já a Taemin na mě seděl obkročmo. Políbil mě v rychlosti a nadzdvihl se nade mnou. Ucítil jsem, jak se postupně snižuje až se jeho kolena dotkla postele. Mnou projel blažený pocit a Taemin se otřásl. Pousmál se a přehodil přes nás deku. Položil jsem mu ruce na jeho hýždě a přitáhl si ho blíže k sobě. V tu chvíli nebylo pro nás nic jiného důležitého, než Já a On. Pomalu jsem začal pohybovat pánví a příjemně jsem sebou otřásl. Taemin se schoval obličejem do mého krku a já si vychutnával jeho teplý dech, který mě dráždil na rameni. Začal jsem se pohybovat s větší razancí a neubránil se mým vlastním vzdechům uspokojení.
„Jongie!!“ vykřikl ve chvíli, když jsem naposledy silně přirazil a propadl se do pekel naprostého blaha. Opatrně jsem se s ním přetočil, tak že ležel na zádech on a já měl možnost ho dostat do toho pekla zamnou. Rychle jsem mu rukou začal dopomáhat k jeho vlastnímu vyvrcholení a v ten okamžik, aby můj sladký nevydal nějaký šílený výkřik a probral ostatní v bytě jsem ho uvěznil v dlouhém vášnivém polibku. Párkrát mi zavzdychal do úst a já ho po chvíli nechal nadechnout se. Položil jsem se vedle něj a sledoval jeho tvář zpocenou a s letmým úsměvem na rtech. Položil mi ruce přes břicho a hlavu si položil na můj hrudník. Rukou jsem mu odhrnul vlasy z tváře a usmál se.
„Zítra se nehnu,“ zasmál se a zhluboka se nadechl.
„Ty sis začal,“ zašeptal jsem a přitiskl si ho vice k sobě v těsném objetí. Taemin zakroutil hlavou a podíval se na mě: „Ne já si nezačal,“ špitl. Zamračil jsem se: „Jak to že ne?“ Vytáhl se ke mně a stáhl mi hlavu dozadu přejel mi rty od mých rtů, přes krk až k hrudi a přitom zazpíval kousek mého textu. Rychle mi došlo o čem mluvil a neubránil jsem se smíchu.
„Tak to budu dělat častěji!“
Taemin se usmál a víc se přitulil. Zavřel jsem oči a lehce ho vískal ve vlasech.
„Dobrou noc, Jongie..,“
„Dobrou Minnie. Miluju tě,“

„Já Tebe víc,“

2 komentáře:

  1. Jů neřekla bych do Taemina, že by takhle začal :D ale vypadá to že to je malej andílek s duší ďábla :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. O to mi šlo, vyvolat ten pocit z toho, že on má být ve skutečnosti malej čertík ^^

      Vymazat