neděle 7. července 2013

Melody And Harmony Love

Skupina: DBSK

Pairing: JaeChun

Žánr: Zamilované

Typ: One Shot









Osobně prostě nemůžu odolat Pairingu JaeJoong s Yoochunem.  Miluju písničku Melody and Harmony (Doporučuji si pustit), takže mě to nedalo a neplánovaně jsem napsala malou jednorázovku.  Enjoy!

JJ& Yoochun: Melody & Harmony - http://www.youtube.com/watch?v=bL3Y8ZokKKg




Neříkal jsem vám, že tohle prostě nezvládnu?“

No nevím, ale když si tě tak prohlížím, tak až na totálně rudé tváře a roztřesené ruce jsi to přežil bez újmy Yoochune,“ poplácal mě po rameni manažer s potutelným úsměvem na tváři.
Musel jsem se chytit za tváře a snažit se uklidnit. Tohle mi nedělá absolutně dobře. Moc dobře vědí, že s JaeJoongem po boku se nedokážu ovládat.

„Dobrá,“ povzdechl jsem si a zatřepal hlavou, potom sem se svalil na židli a napil se studené vody. Bože i ta pusa mě bolí. Nejenom, že mám nakázáno se po celou dobu natáčení usmívat, ale dívat se, tak neodolatelně na Joongieho. Moment, nazval jsem ho Joongiem ? Já to věděl. Měl bych s tím přestat. Je tu dusno, na to, že v klipu vůbec netančíme se potím víc než když vylezu z tělocvičny.
Natáhl jsem se pro časopis, který ležel kousek ode mě na stolku. Vedro, vedro, vedro... Začal jsem se ovívat a užíval si ten super příjemný vánek. Jsem nervózní.. už celý týden jsem jenom s JaeJoongem. Čekám, kdy mi srdce vypoví službu a mě budou muset odvézt rovnou do márnice. Pokaždé, když jsem v jeho blízkosti, tak mi srdce buší neuvěřitelně rychle. Přísahám, že mi jednou exploduje a budu potřebovat rychlou transplantaci!

Jsi v pořádku Yoochune?“ ozval se sladký hlas za mými zády a já na malou chvilku ztuhl. Teď přijde moje smrt! Pomalu jsem se otočil a usmál se. I když mě tváře od toho věčného usmívání křečovitě bolí, tak kvůli jeho úsměvu to přetrpím.

JaeJoong stojí za mnou s lahví vody v ruce a směje se na mě. Dobře Yoochune hlavně klid, klid!
Jo jsem okay, a ty?“
Upřímně myslím, že mi odumřou nohy, těším se do postele,“ sedl si vedle mě a pohodil vlasama, tak rozkošně, že jsem myslel, že na místě roztaju.
Takže dneska budeš tvrdě spát viď?“ spolkl jsem velký knedlík v krku. Dneska to bude poslední noc s JaeJoongem v pokoji. Nevím jestli je to dobře. Za celý ten týden jsem se pořádně nevyspal. Přemýšlím, že dneska budu spát na chodbě na gauči. Jo to je naprosto skvělý nápad, jsem génius.
Podíval jsem se na JaeJoonga, který si rukou plácal po noze. Musel jsem se znovu usmát, ten pohled byl prostě k nezaplacení. Skryl jsem úsměv za svoji ruku a poté se napil vody.
No nevím, čemu se směješ, ono to vážně bolí,“ šťouchl mě do boku a zakňučel jak malé dítě.

„Ale když teď sedíš, bude to potom, co se zvedneš bolet mnohem víc,“ ozval se za námi manažer. Oba dva jsme se na něj otočili a povzdechli, když nám oznámil, že se máme okamžitě zvedat. Měl pravdu Jae zaskučel, když se znovu postavil. Opřel se o mě a já sebou škubl, že jsem se málem praštil o stůl. Jenže Jae si mě přitáhl k sobě zpátky, prý aby nespadl. No tak to jsem vážně potřeboval. Dal mi ruku kolem krku. Chvilku jsem nevěděl, co mám dělat, jestli na místě umřít nebo to zkusit vydržet. Manažer rozhodl za mě, křikl na nás ať konečně pohnem. Musím vydržet. Chytl jsem JaeJoonga za ruku a svoji ruku jsem mu položil na bok, aby se udržel na nohách. Došourali jsme se k autu a já už chtěl jenom pořádnou sprchu. Ledovou sprchu!

-V Hotelu-

A nechcete mě radši na místě zastřelit?! Ne vážně děláte si ze mě srandu?! Jakto, že tu MOJI postel potřebujete zrovna dneska?! Nemohla ta skupinka turistů přijet až zítra?! Navíc, nejsme jediní hosté v tomhle hotelu, tak proč zrovna my?!
Zoufale jsem pochodoval před dveřmi mého a JaeJoongova pokoje. Sebrali moji postel z pokoje a narvali ji ke skupince nějakých evropských turistů, kteří neplánovaně přijeli s jedním člověkem navíc. A co, že máme v pokoji jednolůžko a pak jednu manželskou postel, kterou si hned po příjezdu zabral Jae. A ještě ta slova našeho manažera: „Však je to jen na jednu noc, s JaeJoongem v jedné posteli přežiješ nebo snad ne?“ Jasně! Přímo toužím po další noci, při které nezahmouřím oči. Není to ani měsíc od toho, kdy jsme si řekli s JaeJoongem, že budeme radši jen přátelé. Já se tak moc snažím, ale nemůžu.. nemůžu z něj spustit oči, přestat na něj myslet. On to snáší očividně moc dobře, ale já mám pocit, že se rozbrečím, když je tu tak skutečnost, že dneska spolu s ním budu spát v jedné posteli. Tak strašně moc chci na něj zapomenout. Ale moje srdce ne a ne. I když každý den toužím po jeho polibku, doteku... čemkoli jeho. Já se neudržím, nedokážu se ovládnout v jeho přítomnosti. Vážně ne..
Budeš tu pořád přešlapovat na místě nebo půjdeš dovnitř?“ vykoukla Jaeho hlava ze dveří a já myslel, že tím šokem zkolabuju. Už tak je moje srdce slabé a ještě mě takhle strašit.

Jo.. promiň jdu dovnitř,“ přikývl jsem a neochotně vešel. Stál jsem uprostřed pokoje, jak tvrdý Y a s rukama v kapsách sledoval JaeJoonga, který si mezitím lehl na svoji půlku postele a otevřel si knížku. Pár minut se nic nezměnilo. Já stál jak idiot na místě a přemýšlel, co dělat a Jae si četl.

Budeš tam pořád stát? Celou noc? Nebo si půjdeš lehnout?“ Polekaně jsem se podíval na JaeJoonga, který mě už nějakou chvilku sledoval, jak hypnotizuju zem pod sebou. Snažil jsem se najít ta správná slova, ale to už se zvedl z postele a chytl mě za ruce a dotáhl do postele sám.

Neschopný, dítě, děsný,“ zamumlal, když mě položil do postele a přehodil přes mě deku. Zalapal jsem po dechu, když se položil vedle mě a zhasl světla. Co mám teď dělat?! On leží vedle mě.. jak tu můžu jen tak ležet a neobejmout ho?! „Miluju tě! Tak proč mi to děláš!“ Co mám dělat?!
Z toho mého nadávání v hlavě mě vyrušil jeho sladký smích. Pootočil jsem hlavu a v té tmě rozpoznal jeho oči, které se na mě upřeně dívaly. Čemu se směje? Nechápavě jsem se po něm podíval.

Dávej si pozor. Si tak mimo, že ani nevíš, že mluvíš nahlas,“ usmál se a prsty mi přejel po tváři. Vzepřel jsem se na loktech: „Na-nahlas? Já.. se radši půjdu projít,“ vydal jsem ze sebe rychle a chtěl se zvednout z postele, když tu najednou mě objaly dvě ruce kolem krku a stáhly mě do teplého objetí. Otřásl jsem se, když jsem ucítil horký dech na rameni, který mě příjemně šimral.

Taky to tak pořád cítím,“ zašeptal a přitiskl si mě víc k sobě. Otočil jsem se a podíval se na něj. Ve svitu měsíce jsem viděl víc z jeho úsměvu a těch vřelých očí.

JaeJoongu?“ zašeptal jsem, ale nestihl jsem říct nic víc. Položil mi prst na rty a opřel si čelo o to moje. Sladce se zachichotal a po chvilce se mi podíval hluboce do očí.

Byla to blbost, promiň. Miluju Tě!“ Ty slova mě krásně zahřály u srdce a tím ho i uklidnili v jeho zběsilém tlukotu. Vykouzlilo mi to úsměv na rtech a objal jsem svého Joongieho pevně. Ahh... zase je to MŮJ Joongie.. Chytl mě za tvář a políbil na roztřesené rty. To byl ten polibek, po kterém jsem tak dlouho toužil. I když jsem si neudržel svoji hrdost a i když nechtěně, tak jsem vysypal svoje city k němu, ale byl jsem šťastný. Sklonil jsem hlavu a začervenal jsem se.

Like melody and harmony love,“ zazpíval mi do ucha a položil mě zpět do postele. Cítil jsem, že se jeho city ke mně vážně nezměnily. Bylo dobře, že jsem tě nepřestal milovat...

Žádné komentáře:

Okomentovat