čtvrtek 6. června 2013

Zkouška mého života 9. část

Druhý den v době před obědem jsem seděla na školním hřišti a šprtala se angličtinu. „Mark was at London. Jenny waited for him long time...,“ přeříkávala jsem si. Tak moc jsem se soustředila, že jsem si nevšimla Junsua, který přijel na kole. „Bože! Neříkej, že se učíš!“ vykřikl pisklavě a ukazoval na učebnici. „Tuto ďábelskou věc odlož, ty jedna hříšnice!“ začal se smát.
„Dneska přijde JaeJoong a bude mě zkoušet z mluvené části angličtiny,“ zabručela jsem a dala učebnici do tašky. Junsu se zasmál a povytáhl si rukávy, sednul vedle mě a začal mi názorně ukazovat: „Ty a JaeJoong spolu?“ Nechápavě jsem se na něj podívala. „Tak jo, jinak. JaeJoong přijít k tobě, vy být sami,“ přikývla jsem i když jsem nechápala, co má na mysli. „Tobě on líbit se, že ano?“ zaculil se a několikrát zamrkal. Odtáhla jsem se od něj a trochu jsem se začervenala. „To je to vidět?“ Jaejoong se mi líbil, ale nepomýšlela jsem na nic takového jako, že bych měla být sním. Junsu se ušklíbl a pravil: „Tak pak je vše v pořádku, vše do sebe zapadat,“ pořád mluvil tou lámanou korejštinou. „Zapadat? Cože?!“ vykřikla jsem a praštila ho po hlavě.
„Ahhh! Co děláš?“ podrbal se na hlavě a zasyčel.
„Su! Hyunii!“ zakřičel někdo. Otočili jsme se a byl to Yunho s Yoochunem. Opět jsem se usmála a pozdravila je. „Jak se máš?“ zeptal se Yunho a sedl si vedle mě. Yoochun se zašklebil a sedl si na zem. Podívala jsem se na něj a zachechtala se: „Skvěle! Už se těším až přijde k nám JaeJoong a bude mě zase doučovat,“ zazpívala jsem skoro, tím natěšením. Yunho se zasmál: „To je super! A co budeš dělat ty Junsu?“ … „Ani ti nevím, ale vypadá to, že se stavím za Minniem,“ zasnil se. Praštila jsem ho po rameni: „Nech toho hrdličko!“ zasmála jsem se „To to ještě neví moje mamka. Zpráva o tom, že si nemůžu vzít Changmina, protože to je gay jí zabije,“ začali jsme se smát.
„Dneska budeš s JaeJoongem teda? Jenom se učit?“ zeptal se Yoochun. Yunho se na něj podíval zvědavě a odkašlal si. „No nejspíš ano, co jiného bychom měli dělat?“ podívala jsem se na něj. Junsu do mě šťouchl a já mu dupla za to na nohu. Vyskočil a začal skákat kolem dokola po jedné noze. Yoochun zakýval hlavou a začal si kreslit do písku osmičku, aby nemusel myslet na to, co by se mohlo stát, kdybychom s JaeJoongem dělali něco jiného než učení. „Tak si to užijte,“ usmál se Yunho. Věděl, že je Yoochun naštvanej a tak se rychle rozloučil a odtáhl Chunnieho pryč.

„Hyunii! Je tu JaeJoong!“ slyšela jsem křičet mamku od dveří. Vyskočila jsem a rychle se na sebe podívala do zrcadla. Cestou jsem zakopla o nějaké věci. Zase jsem si nestihla uklidit. Jak typické. Otevřela jsem dveře. Stál tam a usmíval se. Na očích měl brýle a ještě na obočí náplast po šití. Na sobě měl šedé tílko a přes něj černou koženou bundu. Volné černé pláťáky s řetězem u pasu. Mamka do něj hučela něco ve smyslu: „Panebože, chudáčku, jak moc tě zřídili? Slyšela jsem, že tě zmlátili až do bezvědomí. Doufám, že to neohrozilo tvoje vědomosti a Hyunii dobře připravíš k maturitě!“ JaeJoong nevěděl, co má říct a jen kýval hlavou. Přeběhla jsem k nim a vzala Jaeho za loket a odtáhla ho do pokoje. Slíbila jsem mamce, že budeme v pořádku a hodní. Zabouchla jsem dveře a oddechla si. „Pffffffffff ta mamka si nikdy nedá pokoj,“ usmála jsem se na něj. Sedl si na postel a zachechtal se. Rozhlédl se po pokoji: „Je to tady jako po výbuchu,“ zašklíbl se. Nervózně jsem přelítla očima kolem: „No... poslední dobou jsem nebyla moc doma, jezdila jsem za tebou do nemocnice.. no,“ … „To chceš říct, že za to můžu já?“ zasmál se a prohlédl si mě. Zakroutila jsem rychle hlavou a usmála se.
„So can we start with English lesson?“ zeptal se. „Of course teacher!“ vykřikla jsem a sedla si vedle něj.
Po několika chvílích mi začal zvonit mobil. Vzala jsem ho a uslyšela: „Tak se k němu alespoň trochu přisuň!“ smál se Junsu. Vykulila jsem oči a rozhlédla se kolem, jakmile jsem se otočila a koukla z okna. Junsu seděl na lavičce kousek od domu společně s Changminem a smáli se. Podívala jsem se na Jaeho, který čekal až skončí můj telefonát a prohlížel si zatím další cvičení v učebnici. Vstala jsem a koukla se z okna, naznačila jsem aby vypadli. Jenže ti dva se začali mnohem víc smát. Potom Changmin naznačil, co bych měla udělat a chytl Sua a políbil ho. Zasmála jsem se a zčervenala. Podívala jsem se na Jaeho a zjistila, že na mě kouká taky. Rychle jsem se otočila a předstírala dál hovor.
„S kým to mluví?“ pomyslel si Jae a nervózně otáčel stránky. „Proč se červená? Že by někdo koho má ráda?“ zamračil se.
„Tak se měj a uvidíme se!“ zavrčela jsem do telefonu. Potom jsem se vrátila zpět k Jaemu a sedla si naproti němu, abych viděla i ty dva blbečky. Junsu pořád naznačoval, co mám dělat. Po chvilce jsem se teda k Jaemu naklonila a podívala jsem se mu do očí. Trochu se mě lekl a polkl.
„Víš, můžeš mi to vysvětlit znovu?“ zalykala jsem se. Kývnul a přisedl si vedle mě. Začali jsme si přeříkávat několik frází. „She likes him but he thought that she doesn't,“ opakovali jsme společně. „To ''thought'' musíš vyslovit lépe pomůže ti když takhle našpulíš pusu,“ ukázal Jae a já se to pokusila zopakovat. Začala jsem se smát a on mi chytl tváře, aby mi pomohl a oba jsme s tou šílenou grimasou opakovali slovo thought.
Junsu se mohl potrhat smíchy, ale doufal, že dojde alespoň na pusu. Changmin se koukal na jeho ruku,kterou držel a smál se. Najednou k nim někdo zezadu přistoupil.
Jae se ke mně přiblížil a znovu opakoval, že musím víc našpulit pusu. Byl opřený rukou o židli,na které jsem seděla a druhou mi držel pusu. Jak se ke mně nahýbal aby zdůraznil ten zvuk mu podjela ruka a v tu chvíli se ocitli jeho rty na mích. Rychle jsem se odtrhla a celá jsem zrudla. Jae se otočil a koukal do země.
Junsu se zaradoval. Changmin ho obejmul a pak si všiml osoby stojící za nimi. „Yoochune!“ vykřikl a usmál se. „Co tu děláte?“ pozdravil je. „Koukni támhle!“ ukázal Junsu na moje okno.
„Kamže?“ zadíval se na dům a zkoumal okna. „Druhé z leva,“ usmál se Min.
„Promiň,“ špitl Jae. Sáhla jsem si na rty a trochu se usmála. Otočila jsem se na něj a on v tu chvíli taky. Naše tváře byly od sebe jen pár centimetrů. Jae těžce polkl a podíval se mi na rty. Srdce mi začalo splašeně být a zavřela jsem oči. V následujících okamžicích jsem jen cítila jeho hebké a jemné rty.


„A je to tam!“ plácli si Su s Minem. Yoochun nemohl uvěřit tomu, co vidí. „Co to je?!“ vykřikl. Junsu se na něj podíval. „Láska hochu láska!“ usmál se.
 

2 komentáře:

  1. Wow, tady asi někdo žárlí. Opět skvělé dílky ( ok, dostala jsem se k nim až dnes ).
    Hezky se to tam začíná rozjíždět. Těším se jak to bude dál :)
    *Calime*

    OdpovědětVymazat