pondělí 17. června 2013

Zkouška mého života 22. část

Co se nám to vlastně všechno stalo během těch šílených třech měsíců? Junsu prakticky neměl, kde bydlet. Násilník doučovatelem? Junsu a Changmin spolu => Junsu už má kde bydlet. Já zamilovaná do zmláceného Násilníka doučovatele. Yunho zničil můj vztah s ním. Junsu měl autonehodu + má se ženit. Yoochun se zamiloval do mě. Já, Yunho a Yoochun jsme udělali maturu. Já a Yoochun spolu (?) Co bude s Junsuem?

Changmin mlčky pomáhal balit Junsuovi kufr. Nevěděl, co má ten mladík v úmyslu. Každopádně byl propuštěn z nemocnice, autonehodu, která nebyla zrovna nejlehčí, přežil bez větších újem na těle. Kdo by řekl, že nejvíc bude z nás všech trpět právě Changmin. Jeho láska se měla ženit a on byl jen jako obyčejný pěšák na šachovém poli. Nemohl udělat nic moc. Ne sám.
„Co to děláš?“ vyrušil jemný hlubší Junsův hlas Mina z hlubokého dumání nad jeho současnou situací. Pootočil hlavou a viděl jeho zářící úsměv, ale nedokázal se usmát nazpět. Nevěděl, co mu má říct. Nechtěl, aby řekl něco, co by mu ublížilo. Junsu za něj dopnul zip kufru a potom svého zamyšleného mladíka pořádně obejmul: „Nelámej si prosím hlavu s tím, co se stane. Prostě to nech na mě,“ a pohladil ho po vlasech. Jenže jakmile natáhl ruku směrem víc nahoru tak jím projela bolest a chytl se za rameno. To už se Min vzpamatoval a se zděšením Junsua chytl, aby nespadl a opatrně ho posadil na postel, která už byla připravená pro jiného pacienta. „Neměl bys dělat tyhle pohyby dokud nebudeš sto procentně v pořádku,“ napomenul ho. Junsu se zasmál a cvrknul ho do čela: „Ještě před chvílí jsem se strachoval já o tebe,“ Changmin se dotčeně podíval a vzal Junsův kufr potom vyšel z pokoje směrem na chodbu a ven z nemocnice k autu. Junsu se za ním podíval a zasmál se potom rychle opustil pokoj a vydal se za ním.

Ležela jsem doma na posteli a přiblble se usmívala. Lehce sem se dotkla svými prsty rtů a a pak přes sebe přehodila deku a začala sebou házet jako idiot. Chichotajíc a vrtící se pod peřinou mě načapala mamka: „Co tak blbneš? To máš takovou radost z matury?“ nechápavě na mě zírala. Vyskočila jsem z postele a upravila si vlasy, které jsem si pomocí deky tak krásně rozcuchala. „Nu což, jsem ráda i za maturu!“ zatvářila jsem se nevinně. Mamka si mě prohlédla, zakroutila hlavou a odešla. V tu chvíli jsem skočila po mobilu a začala vyťukávat smsku: „Nezajdeme na oběd?“ Ne... takhle ne... „Co děláš? Nemáš hlad?“ … taky blbost! „Tak co říkali doma?“ odesláno. Čekala jsem až mi Chunnie odpoví. Jenže sms od něj ne a ne přijít. Po hodině čekání jsem se už naštvala a napsala Changminovi. Ten odpověděl ve stylu: „Promiň, nemůžu, jsem s Junsuem u nás a pomáhám mu vybalit věci navíc musím na něj dávat ještě pozor,“ Odprskla jsem si a hodila mobil do rohu. JaeJoongovi ani Yunhovi jsem se nechtěla vnucovat určitě jsou velice zaneprázdněni. Po několika grimasách, které jsem udělala na plakáty ve svém pokoji jsem se zvedla a vyběhla z domu. Rozhodla jsem se, že si skočím do Seven's Chicken Restaurant. Vezmu něco i domů ať se najíme všichni... Přemýšlela jsem, ale pak jsem uviděla známé auto projíždějíc kolem mě. Zrovna jsem se ocitla před domem, kde bydlel Junsu s jeho otcem. Teda teď už jen jeho otec. Jelikož mě do obličeje uhodil silný severní vítr oznamující příchod deště a bouřky jelikož bylo velké vedro, tak jsem se postavila ke stromu a dopnula si mikinu až k puse. Potichu jsem sledovala, kdo z auta vystoupí. První vystoupil pan Kim a pak za ním nějaký cizí muž, kterého jsem neznala. Oba dva se usmívali a pan Kim mu ukazoval jeho dům. Potom se otočili směrem do auta a pokynuli rukou, aby dotyčný uvnitř vylezl ven. V záblesku slunce, které vykouklo na chvíli zpod mraku, se rozevlály zlatavé, dlouhé vlasy. Dívka jež patřily byla oblečená do bílých, krajkovaných šatiček a kolem ramen měla bílý kožíšek, jenž ji ukrýval před krutým větrem. Na vysocích podpatcích jejich provázkových bot se vznesla na první schod Junsuova domu. Soustředila jsem se na ni, abych ji uviděla do obličeje. Už mi došlo, že je to Junsuova osudová snoubenka.
„Nezměnilo se to tu strýčku!“ zaznělo od ní. Ten hlas jsem poznala. To snad není pravda!

Pomyslela jsem si a hned nato se ta dívka otočila a já viděla ty sobecké oči holky jménem Guk Ji Eun. Nevěřila jsem svým očím a s otevřenou pusou jsem se dívala, jak ji pan Kim vede směrem dovnitř, usmívající se a plácající se s tím druhým mužem po rameni.

Žádné komentáře:

Okomentovat