pátek 7. června 2013

Zkouška mého života 10. část

„Sladké sny, učiteli,“ … „Sladké sny, Hyunii,“ tak zněla odpověď na mou sms. Zachumlala jsem se do peřiny a pořád si přemítala ten okamžik s JaeJoongem. Pořád jsem se usmívala a převalovala jako malé děcko. Nemohla jsem tomu uvěřit. Vzala jsem mobil znovu do ruky a vyťukala další sms: „Junsu ty jeden, děkuju! Zbožňuju tě!“ odesláno. Pak jsem usla. 

„Hyunii a ten … bratranec.. JaeJoong!“ nadával Yoochun, když si šel lehnout. Lizzy ho sledovala ještě nikdy neviděla svého bratra, tak rozčileného. 
„Co se stalo?“ zkoumala ho. Yoochun se svalil na postel a zíral do stropu. Pořád si přehrával ta slova, která mu řekl Junsu „Láska hochu, láska,“ Zvedl se a podíval se na sestru. 
„Hele Lizzy ? Už jsi někdy měla někoho ráda, ale pak někdo z tvé rodiny ti toho dotyčného ukradl?“ Lizzy se začala smát: „Cože? Pokud vím tak jsi mi ještě nikdy nepřebral žádnýho kluka,“ Yoochun se zašklebil: „No jo,“ … „Copak tobě někdo někoho přebral? Můj bratříček se zamiloval? Kdo je ta nešťastnice?“ posadila se vedle něho a láskyplně ho šťouchla.  Hodil po ní zlý pohled a potom zakýval hlavou. „Tak kdo je to? Nenapínej mě! Znám ji?“ 
„Znáš ji a ten kdo mi ji přebral je náš milovaný bratránek,“ 
„JaeJoong?? A koho on zná v našem okolí? Počkat...,“ podívala se zamyšleně na Yoochuna.
Ten sledoval jestli na to přišla nebo jestli z ní vypadne nějaká blbost. Lizzy si luskla prsty a vyskočila radostí, že jí to došlo. Jenže potom se zamračila a opět si sedla vedle něj: „Hyunii?!“ Yoochun se pousmál a potom se koukl do země. „Chceš říct, že JaeJoong a Hyunii?!?!“ Bouchl ji do ramene, protože na to nechtěl radši ani myslet. Lizzy se na něj usmála a pohladila ho po vlasech: „Vážně jsi se do ní zamiloval?“ 

„Junsu?“ zašeptal Changmin, když ho hladil po vlasech a držel v náručí. Junsu se nadechl a zabručel. „Myslím, že to těm dvěma bude slušet, ale nemyslíš si, že měl Yoochun trochu přehnaný reakce?“ podíval se dolů na svoji lásku. Junsu otevřel oči a uvědomil si, jak Yoochun vyváděl. 
„Myslíš, že ji má rád?“ zeptal se a podíval se na Mina. Pokrčil rameny a přitiskl si ho blíž k sobě. „Vše tomu nasvědčuje,“

JaeJoong seděl u počítače a prohlížel si fotky. Po chvilce zavřel notebook a podíval se z okna. Povědomě se usmál a potom zašeptal: „Dobrou noc,“ a lehl si do postele.  Zdál se mu divný sen:
JaeJoongu! Jae!! 

Hyunii!!!
(Zlověstný smích) 
Kde si?!
Pomoc!
Yoochune? Si to ty?!
(Dvě rudě svítící oči na konci chodby a výkřik)
Nemůžeš ji zachránit!
Jae!!!

Vyskočil celý zpocený a zběsile dýchal. Rozhlédl se kolem a viděl, že je něco málo po druhé ráno. Co to mělo být? Pomyslel si. Proč by chtěl Yoochun Hyunii ublížit? Setřel si pot z čela a znovu ulehl. 

„Yunho?! Potřebuju s tebou mluvit!“ křičel Yoochun na druhý den před jeho domem. Za několik málo minut se vypotácel unavený Yunho a mnul si oči: „Co se děje? Snad nehoří,“ v duchu proklínal svého nejlepšího kamaráda za to, že ho v sedm ráno ještě k tomu v sobotu tahá ven z postele. „Potřebuju od tebe něco,“ vtrhl mu Yoochun dovnitř a mával rukama kolem. „Co se ti zase děje?“ zívl si Yunho a posadil se do křesla. Yoochun se mu hrabal ve skřínkách v kuchyni, aby mu udělal kafe, jelikož věděl, že v tomhle stavu ho nemůže jen tak pochopit a vnímat.  
„Musíš mi pomoct, jenom ty!“ zaparkoval před ním a položil mu hrnek na stůl. Yunho se napil a kývnul: „Tak a s čím?“ … „Víš, že JaeJoong má slabost, jak pro kluky tak i holky?“ nadechl se Yoochun. Yunho přikývl. „Abys pochopil proč, tak … mm.. od včera chodí s Hyunii,“ zamumlal. 
Yunho zatřepal hlavou a urovnal si myšlenky : „A ty po mě chceš abych jim to zadrhnul, že?“ povzdechl si. „Si nenapravitelný, nemůžeš se rozhodnout jestli hračku chceš a pak když ti ji někdo sebere vyhlásíš válku,“ zasmál se a napil se. 
„Prosím, Yunho si můj přítel nebo ne?“ udělal psí oči. 
„Co mám udělat?“ povzdechl si Yunho. Yoochun se na chvilku zamyslel a potom se usmál: „Pamatuješ, jak byl do tebe zamilovaný?“ Yunho opřený v křesle se zasmál, když si na to vzpoměl. Málem jim to tehdy vyšlo, dokud se nestala ta věc se znásilněním. „No pamatuju, ale víš, že ani jeden z nás se po tom nechceme k ničemu vracet,“ povzdechl si. Yoochun vzal svého kamaráda za ruce a podíval se mu do očí. Yunho sebou trochu cukl a podival se na něj. „Nebyl jsi za ním, tak jak můžeš vědět, že tě už nemá rád?“ řekl s úsměvem Yoochun. Yunho znejistěl, Jaeho miloval, ale nemyslel si, že se k sobě někdy vrátí. Potom, co zjistil, že měl Jae dívku se nechtěl k ničemu vracet. „Teď má Hyunii, nemyslíš, že to bude zbytečné? A co když ho ona vážně miluje?“ Yoochun ho praštil do nohy a zavrčel: „Nemiluje! Nesmí... ona je moje a Jae je tvůj! No tak!“ Yunho se zamyslel a pak se na něj podíval: „Co bychom měli dělat?“ 

Junsu s Changminem seděli na mojí posteli a dělali mi porotu: „Tohle si snad děláš srandu?! Tohle si nemůžeš vzít na rande!“ vykřikl s hrůzou Changmin. Stála jsem před nima ve volnějším černém triku se sukní ke kolenům a tříštvrtečními legíny.  Junsu si hrál na mobilu a ani nevnímal. 
„Tak mi poraď! Nevím, co mám dělat!“ padla jsem vyčerpaně na zem a zakvičela jako dítě. 
Changmin si povzdechl a přišel k mojí skříni. Začal vytahovat věci a kombinovat: „Máš tu tolik hezkých věcí, ale kombinovat absolutně neumíš,“ zasyčel a hodil několik trik na postel, nacož zasáhl Junsua. „Hej! Dávej bacha!“ vykřikl a strčil si mobil do kapsy. Začala jsem ze sebe shazovat oblečení a čekala s čím se vytasí Changmin. Junsu se koukal na to představení a potom se začal smát: „Podobně vyváděla tvoje máma, když zjistila pravdu o mě a Minniem,“ Protočila jsem oči v sloup a usmála se: „Málem ji trefil šlak, ale aspoň jsem ji vyhnala myšlenky na naši svatbu!“ zaradovala jsme se. Changmin po mě hodil několik věcí a s úšklebkem si sedl vedle Junsua: „Neplácej blbosti o mě a tobě a dělej tohle by mělo sedět,“ Začala jsem na sebe rvát tmavě modré džínsy a tmavě fialové tričko s krátkými rukávy. Nasadila si černé boty na nízkém podpatku a uvázala si vlasy pomocí skřipce. Vyšla jsem zpoza zástěny : „Tak co?“ Oba dva vydechli a ukázali na mě vztyčené palce. „Dobře,“ usmála jsem se. 
Lizzy stála ve dveřích Jaeho pokoje a zadržovala smích: „Co to proboha děláš?“ sledovala Jaeho, jak si zkouší různé oblečení. 
„Mám schůzku!“ zamumlal a rval si přes hlavu tričko. Lizzy se zašklebila a pak s pobaveným tónem se zeptala: „S Hyunii?“ Jae se na ni podíval: „Jak to víš?“ … „Řekněme, že Chunnie z toho nebyl dvakrát nadšenej, když to zjistil,“ usmála se. „Yoochun? Proč?“ podivil se. Pokrčila rameny a zmizela. 

„Za hodinu mají sraz u Banpo,“ sděloval infromace Yoochun Yunhovi, když mu vázal kravatu. „Jasně a pak jdou kam?“ zeptal se. „Jae měl napsaný na lístečku na stole, že do zábavního parku, tak nejspíš tam,“ Yunho přikývl a vzal si mobil. Potom se nadechl a  usmál se: „Takže jdeme na to. Za záchranu našich lásek,“ Yoochun byl šťastný, že se Yunho rozhodl do toho jít. 
„Budu ti podávat info v smskách,“ mrkl na něj Yunho. Yoochun si připravil mobil a souhlasil.  

Žádné komentáře:

Okomentovat