pátek 7. června 2013

Henry 헨리_TRAP & Taemin, Kyuhyun

Před pár dny jsem si všimla, jak všichni šílí z teaseru pro Henryho písničku TRAP. Že by mě nějako lákalo se na to podívat... To ne!

Nemám ráda nové tváře KPOPu. Jediné kdy jsem, kdy přijala bylo, když debutovali B1A4 a B.A.P. Navíc SM Entertainment není zrovna jedna z mých nejoblíbenějších společností. 

Nakonec jsem se donutila se na to podívat už možná kvůli Taeminovi z SHINee a Kyuhyunovi ze SuJu. Naprosto mě dostalo, že se tam hraje na piáno! Miluju zvuk piána. Nakonec jsem se dokonce nachytala, že jsem si celý večer broukala refrén. 

Dneska jsem přijela domů a koukám MV je venku. Tak první, co jsem udělala bylo shlédnutí. 

A můj názor? 

PERFECTO! Nádherná písnička, procítěná, chytlavý refrén a piáno na začátku dokonalý! ^^
Nevím jestli bych to měla brát jako špatně či dobře, ale napadla mě věc, že v některých momentech MV jsem si vzpomněla na písničku ONE SHOT od B.A.P. 

V každém případě tleskám a doufám, že se udrží, co nejdéle! Go Go Henry! Hwaiting!


Žádné komentáře:

Okomentovat